=S

Jag vet inte riktigt om jag ska gråta eller skratta. Idag åker jag, och det är klart att jag ser fram emot det. Men jobbigt att säga hejdå till alla :( Ni kanske tycker att jag är töntig, eftersom det bara är 6 veckor. Men jag har aldrig varit utan vare sig min familj eller mina vänner så länge.

Igår när vi var hos Anna som kom även Robert och Philip och gjorde oss sällskap. Vi spelade rappakalja och hade mysigt :) Sen åkte jag, Sofie och Robert in till stan. Vi gick runt i en timme typ, sen körde vi hem Robert. Jobbigt att säga hejdå till honom, kommer sakna honom jättemycket =/ Mina tjejer kommer jag få träffa idag, vi ska fika klockan 1. Och då kommer jag få säga hejdå till Amanda som ska till USA i ett år, och jag hinner inte komma hem innan hon åker :(

Ha en bra dag, nu ska jag återgå till mitt packade! - Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0