Sista kvällen i Halmstad.

Mm, detta är min sista kväll i Halmstad på 6 veckor. Imon 21.04 lämnar mitt tåg, och jag, kära Halmstad för att bege oss till Huvudstaden. Sista kvällen ska jag spendera med mina underbara vänner. Om tio minuter ska jag ta bussen till Anna, och senare bär det av in till stan. Jobbigt att säga hejdå till alla =/ Fast det är som sagt bara 6 veckor och det går nog snabbt! Kommer bli mycket jobbigare när Anna, Jennie och Amanda ska vara borta ett helt år! Fy, det är lång tid..

Nu måste jag borsta tänderna och ta på mig!

Ha en bra kväll! - Linn

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur känns det idag? Laddad? Vi ringer när vi fikar, så att du kan komma ner å säga hejdå :(

2008-06-22 @ 08:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0