Soffskii :D

Just nu sitter jag hos Sofie. Hon sitter och äter och jag utnyttjar deras dator :P Vi har precis kollat massa bilder från balen mm. Shit vilka flashbacks man får, så kul vi hade då! Vill ha tillbaka balen, vill ha balen hela tiden, varje dag! Eller inte rikgit, man var rejält trött efteråt. Men det var det värt, lätt!

Ikväll ska vi bara ta det lugnt, kolla tv typ. Och imon har vi bestämt att vi ska gå en lång lång runda! Lite träning behövs alltid, tyvärr har jag inte riktigt förstått det och tränar därför alldeles för sällan.

Nu har vi också onsdagen klar pch planerad - förfest med mina partypinglor sofie och grynet, det blir aldrig tråkigt med er. Sen bär det av till Kräm :)  Jag vet till och med vad jag ska ha på mig, vilket jag i vanliga fall brukar bestämma sådär en timme innan jag ska iväg. Men jag köpte ett par nya beiga byxor på stan idag så dem får det bli på onsdag!

Puss&Kram - Linn


Kommentarer
Postat av: Jennie

såg att du hade ringt, men har varit och passat de där barnen hela dagen. ska dit imon igen:/ min mobil är skum kan inte skicka sms och noll kr att ringa för:( menmen, vi får höras. Pusselipuss

2008-06-30 @ 21:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0