Fika med dem bästa.

När jag gick upp, för ungefär två timmar sedan, var det jättefint väder. Nu spöregnar det. Inte så oväntat kanske eftersom det är höst och vi bor i Sverige, men tråkigt. Lite sol hade piggat upp!

Idag ska jag antagligen fika med Josse, Sofie och Pauline. Jag har inte pratat med någon av dem men dem har tydligen bestämt det. Låter kanon tycker jag. Längesen vi alla bara satt ner och snackade massa skit. Får ta igen det idag :)

Jag sitter fortfarande i pyjamas, men ska nog hoppa in i duschen nu. Sen ska jag nog försöka hinna med en runda på stan innan fikan. Ikväll blir det nog film eller nåt. Vad annat kan man göra när regnet öser ner utanför fönstret?

Kommentarer
Postat av: En besviken läsare.. som har ont i fingret:(

uppdatering tack:D!!!!

2008-11-02 @ 13:58:48
Postat av: R. Neikter

Nu har du slarvat med att uppdatera igen, och slarvat med att vara online ;>

2008-11-05 @ 21:22:19
Postat av: Jennie

Nej nu börjar jag verkligen tröttna.....UPPDATERA tack;)

2008-11-11 @ 21:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0