Fullt upp.

God morgon. Jag gick upp för en stund sedan och sitter just nu och äter havregrynsgröt med blåbärssoppa. Jag tycker egentligen inte att gröt är så gott, men med blåbärssoppan så funkar det! Så här dagen innan jag åker till Oslo har jag en del som står på schemat, som måste bli gjort. Min dag kommer bestå av detta:

  • Städa mitt rum (skönt att komma hem till ett rent och fint rum).
  • Packa.
  • Växla pengar.
  • Fixa någon typ av mat jag kan ha på bussen.
  • Sitta barnvakt 16-21.
Jag tror att det var allt. Jag kommer nog inte hinna med så mycket annat idag. Men oj vad jag ser fram emot imon :) Jag borde nog fixa en karta över Oslo också, annars kommer vi aldrig hitta! Får prata med Malin om det.

Nu ska jag duscha. Jag hinner nog med ett inlägg till innan jag åker till familjen Drangel för barnpassning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0