Gårdagen.

Jag tänkte berätta vad jag gjorde igår. Meningen var att det skulle bli en lugn kväll, jag skulle sitta barnvakt sen hem. Eller möjligtvis att jag skulle träffa Sofie och hennes kompisar från Norrköping. Men i så fall hade jag bestämt mig för att jag bara skulle säga hej, sen hem och sova.

Det blev dock inte riktigt som jag planerat. Det började med att jag tog bussen kvart i sex. När jag sitter där på bussen så märker jag att den inte kör! Den står kvar vid stora torg i 7 minuter för att den inväntar en övergång från en annan buss. Jag blir lite irriterad och tänker "vilken idiot är det som försenar bussen, jag kommer komma försent". Men när jag ser vem som hoppar på bussen ångrar jag mig fort. Det var Robert, och oj vad glad jag blev att träffa honom! Alldeles för längesen sist.

Så satt iaf och pratade med honom halva bussresan till han hoppade av. Sen satt jag barnvakt till halv två, var i stan vid två. Jag skulle bara möta Sofie snabbt, men jag hamnade tillslut inne på Valentine. Där träffade vi Louise och dem trevligt Norrköpingarna, som inte riktigt ville acceptera att jag var trött och nykter. Sen träffade jag Olle också, och alldeles för länge sen sist! Kvällen på Valentine avslutades med en "tryckare". Och jag och Olle var ju tvugna att visa vad vi gick för! Tyvärr hade jag aldrig hört låten innan och tyckte den sög. Så jag skrattade mig igenom hela dansen. Men vad annat kan man vänta sig av mig, nykter, trött, klockan tre på natten?!

Sen var Olle snäll och följde mig hem, tack så mycket :)

Här kommer en "snygg" bild på mig och robert från när vi var hos Jennie i våras.
Jag saknar vårt lilla gäng :(


Kommentarer
Postat av: sofie

Limpan hur kan du inte ha hört den låten!!! jag dansade me anton!! teknik:D så skoj å träffa massa gamla goingar igen;) MIss the old times<3

2008-10-19 @ 22:37:03
Postat av: Linn

Kanske för att jag INTE kollar på melodifestivalen för att det är det sämsta programmet med dem den sämsta musiken någonsin? :P

2008-10-19 @ 22:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0