Längesen sist.

Nu var det riktigt längesen jag skrev här. Jag har fått klagomål från många personer, men nu är det alltså tänkt att jag ska börja blogga igen. En liten paus kan man väl få ta ibland. Nu har ju till och med självaste Blondinbella tagit en paus i bloggandet. Och får sveriges största bloggarska pausa kan väl även jag få göra det?

Det har hänt mycket sen jag skrev här sist. Vi ska flytta, lägenheten i norge blev inte av, vi ska kolla på ny lägenhet mm. Jag kan börja berätta om vår flytt här i Halmstad. Mamma och pappa har alltså köpt hus, och vi kommer nu flytta tillbaka till kära söndrum :) Huset är just nu gammalt och fult och vi ska total-renovera det. Ska bli så kul att man får det precis som man vill ha det! Flytten blir i början av december, och jag kommer givetvis lägga ut massa bilder under renoveringen.

Nu till allt snack om Oslo. Den lägenheten vi skulle fått från början visade sig vara en bluff. Så fort vi bad om killens personuppgifter slutade han höra av sig. Men nu har vi hittat en ny som vi ska åka upp och kolla på nästa vecka. Eller ja, på tisdag om 2 dagar för att vara exakt. Det är en gullig tvåa och motsvarar den våra förväntningar vill vi absolut ha den. Det blir jag, Malin och Frida som åker upp och vi stannar en natt. Det bästa med denna lägenheten är att vi inte får tillträde till den förrän 1 januari. Det betyder att jag är hemma över min lillebrors födelsedag och jul :)

Nu blev det ett ganska långt "första" inlägg, men hoppas ni orkade läsa allt! Det har ju såklart hänt en massa annat också. Men det är inget jag vill ta här i bloggen. Det är antingen inte ett dugg intressant, eller helt enkelt för personligt.

Jag ska verkligen försöka uppdatera ofta nu!

- Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0