Måndag = lov.

Nu är det måndag vilket innebär att lovet har börjat för mina syskon. Så nu är jag inte ensam hemma på dagarna längre. Ganska skönt att det inte är helt tyst i lägenheten.

Jag har inte uppdaterat nåt i helgen för jag har helt enkelt inte haft tid. Det blev två sjukt roliga utekvällar, vet inte när jag hade så kul sist. Jag tänker inte berätta nåt om helgen här, det måste upplevas för att förstå hur kul det var. Tack alla som var med och gjorde helgen kanon. Synd bara att Sofie jobbade och inte kunde vara med =/

Just nu väntar jag på att det nya DH-avsnittet ska blir klart. Sen ska jag titta på det samtidigt som jag tar ett varmt bad :) Måste tinas upp, det är kallt både inne och ute!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hhaha;) bra att du uppdateraar:P jaa attsiingen me.. så lamt å jobba när alla har så kul! men efter denna helgen e jag ju ledig två:D hihih <3

2008-10-27 @ 11:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0