Oväntat sällskap.

Nu har jag precis kommit hem efter en lååång fika på stan. När jag och josse var på MQ, vilket var den första affären vi var på, så träffade vi Tom och Max. Dem frågade om vi vill med och fika och självklart ville vi det! Jag och josse gick snabbt ner på Form och köpte en foundation till mig, sen gick vi bort till morfars. Där satt vi ett bra tag och pratade relations-problem. Alltid lika kul att se hur killar tänker. Sen kom även Alex, Roshy och Viktor och gjorde oss sällskap.

Ikväll blir det ingen film. Vi ska till Alex först istället och sen blir det nog stan. Men det blir en lugn kväll, för imon smäller det! Haha, nej men imon blir det mer utgång på allvar. Jag ska iaf få träffa Mauritz ikväll, det var längesen!

Skriver mer imon, nu ska jag in i duschen! Hoppas ni får en bra kväll, PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0