Ajaj :(

Jag har så fruktansvärt ont i mina knän idag. Ja, tyck synd om mig. Jag har nog haft dem böjda för mycket, helt stel i lederna =/ Dumma knän, bli bra någon gång!

Jag tänkte avsluta det sista inlägget för dagen med att göra upp en lista över allt som ska göras imon. Jag tror att det kan behövas eftersom jag kommer glömma allt annars.

  • Se till att det är JAG som lägger högsta budet på skorna!
  • Börja pilla med byxorna som ska göras om.
  • Gå och kolla på tyg och dragkedja till en kjol jag ska sy.
  • Kanske gå en lååång runda?!
  • Prata med Sofie och Malin om helgen.
  • Prata med pappa om jobb nästa vecka.
Det var nog allt. Nu glömmer jag inte bort det iaf :) Hoppas ni får en bra kväll, min kväll kommer bestå av msn och SATC.  Känns väldigt orginellt för min del. Puss, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0