Är inte värd min blogg.

Jag är alldeles för dålig på att uppdatera asså, måste bli bättre. Har sagt det till mig flera gånger innan men jag lyssnar inte på mig själv. Blir väl bättre när jag kommer till Oslo, borde hända fler roliga saker där.

Igår när jag var hos Malin upptäckte jag att mina skor har gått sönder. Har ett par vita tygskor, men nu är det i pincip inget tyg kvar på insidan av hälen. Typ gummi där istället. Så jag måste köpa ett par nya "skitskor" som jag inte behöver vara rädd om. Tror det blir ett par svarta tygskor denna gången. Med svart sula och svarta skosnören, inget speciellt alls alltså. Om jag hittar några, vill säga. Någon som vet var jag kan hitta såna?

På tal om skor så håller jag faktiskt på att buda på ett par på tradera. Jättefina och helt oanvända :) Lite obehagligt att gå i skor andra personer använt. Får jag dem så lägger jag upp bild på dem här i bloggen. Det är ett par riktiga "Linn-skor". Åhh, hoppas jag får dem!

Nästa vecka ska jag jobba för pappa! Behövs nu inför Oslo, eftersom jag inte jobbat i sommar har jag inte allt för mycket pengar. Då kan jag använda mina nu söndriga skor på jobbet ju, smart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0