Höst <3

Nu är det verkligen höst, och jag älskar det! Det betyder nämnligen att jag får börja använda mina underbara stövlar från förra året. Det är dem bästa och skönaste skorna jag någonsin ägt, kan gå runt i dem en hel dag utan att få ont i vare sig fötter eller knän. Och det är inte många skor jag kan göra det i. Själva stövlarna är inte världens snyggaste, och inget man har på sig när man är ute på helgerna. Men till vardags är dem perfekt.

Sen som jag på att jag även har ett par svarta boots med klack, från förra året, som är nästan oanvända. Dem ska också ställas i skohyllan nu :) Kan ta bilder på båda stövlarna och bootsen sen eller imon (om jag orkar) så ska ni få se.

Nu ska jag in i tvättstugan och leta fram lite brun skokräm, mina stövlar behöver snyggas till.

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0