Nu är helgen planerad också.

Nu kan jag bocka av en till sak på min "att göra"-lista. Jag har nämnligen planerat helgen. Imorgon ska jag, Sofie och Malin hem till Nicole (rätt namn va sofie? :P) och äta mat och förfesta lite. Sen bär det av mot stan :) Tror det kommer bli jätte trevligt.

Och på lördag pratade jag och Sofie om att vara hos mig först och äta och mysa typ. Sen ner på stan. Får se hur det blir med det det är inte riktigt bestämt ännu. Malin, du är så klart också välkommen om det blir av!

Nu ska jag nog kolla ett avsnitt av Las Vegas, sen ska jag ut och gå (om jag och mina knän orkar), och SEN ska jag börja med byxorna. Kolla på tyg till kjolen tar jag imon, kommer inte hinna börja på den idag ändå.

Kommentarer
Postat av: Sofie

hihi jaaoo de va så rätt så! ser ut som en super helg dettaaa:D fredagen = NAAJS Lördag= myspysnaajs!;) kom på en sak:p men kan ju snacka me dej på msn om de;) handlar om skiiii!:P ringer de en klocka! <3<3

2008-09-11 @ 19:43:54
Postat av: Linn

Hahaha, ja en kanon helg :D Du har redan pratat med mig om det ju, och vi kan ju kolla med henne ;) <3

2008-09-11 @ 20:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0