Nyklippt.

Jag vet att jag sa att jag skulle göra en "frisyr" av det denna gången jag klippte mig. Men jag fegade ur lite. Meningen va att jag skulle klippa av en bra bit så att det var lite under axlarna. Men när jag väl var hos frissan så ångrade jag mig. Det blir väl kanske nästa gång istället. Men jag klippte nog av i alla fall 7 cm. Och gud vad skönt att få bort allt slitet! Känns inte som mitt hår längre :) Här kommer bilder från före och efter.

Före:


Efter:


Vad tycks? Jag är i alla fall nöjd, och 650 kr fattigare =/ Att frisörer ska lura på en massa saker till håret. Men det jag köpte idag var absolut nödvändigt :)

Kommentarer
Postat av: P

Jag gillar den mer vilda looken på "före".

2008-09-11 @ 17:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0