oslo - here we come!

Nu är jag så glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Kämpar för att hålla mig uppe på stolen, det spritter i hela kroppen. VI HAR LÄGENHET I OSLO!! Jag ringde precis han som äger den och han svarade denna gången. Han sa att lägenheten fortfarande var ledig och vår om vi ville ha den. Det är klart vi vill ha den! Vi ska ringa honom imorgon igen och fixa med allt. Kontonummer och dylikt. Sen är den vår :D Kan knappt bärga mig tills vi flyttar, Jag, Malin, Andreas, Jacob, Robin och kanske Bella. Detta kommer bli kanon. Jag ska se om jag hittar bilderna på den så ska ni få se hur den ser ut. Men det kommer senare, nu ska jag kolla idol.

Kommentarer
Postat av: Malin

ÅHHHHH det ska bli så kul beejjbi!! :):) när du ringde och berättade så höll jag på att kissa på mig så glad jag blev haha! :)

2008-09-11 @ 21:06:06
Postat av: Linn

Vad tror du inte jag gjorde när jag märkte att han verkligen svarade då? :P Vi kommer få så sjukt kul! helt uppe i varv nu, kan inte sitta still! :D

2008-09-11 @ 21:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0