Projekt!

Japp, jag har ett nytt projekt på G. När mormor var här för kanske ett halvår sedan, lite längre sen är det nog, så skulle hon hjälpa mamma och tvätta. Men smart som min mormor är så råkade hon torktumla mammas ganska nya nudie-jeans. Det är stretch i dem och dem krymte jättemycket! Från början var det stolek 30 men nu kan man väl säga att det är ett par, hmm, små 27or kanske. Så ni kan förstå att mamma inte kan ha dem längre. Men iaf, jag fick dem av mamma. Men eftersom jag har 24-25 så är dem för stora. Men dem är ungefär lagom i midjan! Så mitt projekt är att sy in dem över benen så att dem sitter snyggt. Tror jag börjar med det ikväll, annars imon :) Hoppas det blir bra. Ni får se resultat när jag är klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0