Tisdag.

Idag är det tisdag och det innebär att båda gossip girl och one tree hill sttår på schemat! Idag ska jag sitta barnvakt igen, hos familjen Drangel. Igår var det riktigt mysigt, jag hämtade Ebba vid 1, och så gick vi hem och kollade på film och fikade. Sen vid 4 hämtade jag Ludde, sen lagade vi mat och sen var vi ute och lekte. Ludda frsökte lära mig åka streetsurfing-bräda (heter dem så?). Det gick iaf inte så bra. Mina bröder ha försökt lära mig ett halvår nu typ, det är helt omöjligt. Kommer typ 10 meter sen trillar jag eller så tar farten slut, haha!

Men innan jag ska sitta barnvakt idag så ska jag städa här hemma och hänga upp tvätten. Och förresten, mina skor har kommit nu! Dem är jättesöta så nu ska  jag bara gå i dem lite så dem blir mjuka och formade efter mina fötter :)

Hoppas ni får en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0