kvällsinlägg.

Det har varit lite dålig uppdatering från min sida, som vanligt. Men påskhelgen har varit full av roligare saker. Den innehöll många roliga kvällar och nätter, och mycket sol på dagarna. Det lockade helt enkelt mer än datorn.

Idag har jag pluggat och mest tagit det lugnt. Nu sitter jag här efter att precis ha varit ute och sprungit/gått med mamma och syster. Efter löprundan fick jag och min syster för oss att bada i havet, så det gjorde vi! Det var faktiskt ganska skönt och inte ett dugg kallt när vi väl kom upp ur vattnet. Jag gick till och med barfota och i bara t-shirt hem. Så det känns att sommaren är på väg :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova, blir en ganska tidig dag imorgon.

Puss&Kram, Linn


Kommentarer
Postat av: Jennie

Badat? :O Ni är ju heeelt från vettet... Jag som bara badade en gång i Florida skulle aldrig bada i Halmstad :P

2009-04-15 @ 23:05:07
Postat av: Linn.

sv: det var faktiskt ganska skönt, riktigt varmt var det den kvällen :) eller ja, över 5 grader iaf :P

2009-04-17 @ 10:04:22
Postat av: isra

Du har en fett bra blogg besök gärna min =).

2009-05-04 @ 13:08:45
URL: http://israas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0