Innan läggdags.

Lovar du att vara ärlig? Absolut.
Du heter: Linn Johansson.
Smeknamn: Linnsan, Limpan, Linnskii (av sofie :P).

Beroende av: Mineralvatten!
Vad tror folk om dig? Glad kanske.
Stämmer det? Ja, när jag är på bra humör iaf haha! 
Vad får du oftast komplimanger för? Hmm, jag vet inte riktigt. Lite olika tror jag.
Vad säger du för att imponera på någon? Varför imponera på någon?
Hur imponerar man på dig? Är glad och öppen och bjuder på sig själv.
Brukar du skratta för dig själv? haha, ja!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  "Haha det blir kanon. Nästa lördag lär jag vara bakis men det har aldrig hindrat mig :)"... 
Var bor du? Halmstad.
Trivs du där: Jadå, fast trivs ännu bätte när det är sommar!
Äger du några converse: Yes!
Sprit, cider, vin eller öl:  Vin.
Brukar du bli för full: Nja, inte allt för ofta.
Vad har du för mobil operatör: Halebop
Är du allergisk i mot något: Ja (jordnötter, pollen, gräs, laktos, solrosfrön, mögel, en massor typ!)
Har du haft sex idag: Nej.
Nästa mål i ditt liv: Ehm, jag vet inte. Ha kul med Sofie när hon kommer hem :D
Hur svarar du i mobilen:  "-Halllå" eller "-Hej det är Linn" om det är någon jag inte känner så bra.
Vem ringde du senast? Viktor.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han spelade CS och inte lyssnade på vad jag sa typ.
Antal timmar sömn inatt: Vet inte, 8 tror jag.
Sov du ensam: Ja.
Brukar du komma i tid: Nästan alltid.
När mår du bra: Just nu, när jag är i solen :)
När blev du fotad senast: Haha, med Olivia på underbar i lördags!
Hur känner du dig nu: Trött och bränd =/
Vanligaste färg på dina kläder: Svart och vitt.
Vad tycker du om fötter: Fy!
Vad saknar du: Sofie, så klart <3
Hade du en bra kväll igår: Nja, satt hemma och kollade på tv, ganska skönt!
Favorit dryck på morgonen: Brukar inte dricka på morgonen, men i så fall mineralvatten.
Rakar du benen: Öh, JA!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Halv 11 kanske.
Är du blyg? Nej, inte speciellt.
Sysslar du med någon idrott: Nej.
Vill du hellre ha mail än brev: Hmm, mail är bra men brev någon gång ibland skadar inte.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, måste nog svara nej där.
Har du spytt offentligt: Har jag nog.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Haha, samma som alla svarar: kissa och ha sex!
Är du nöjd med ditt liv: Man ska inte klaga.
Är du bortskämd: Lite kanske.
Vad gör du i morgon: Går upp vid 7, pluggar lite matte. Sen har jag prov vid 10. Sen åker jag till Olivia och pluggar/solar. På eftermiddagen färgar jag håret. På kvällen vet jag inte. Ev. matlagning med Olle. Blir iaf en lugn kväll.
Vad är det värsta du vet? Idioter!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika.
Vad behöver du just nu? Min säng och sofie (som alltid)
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Inte en aning.
Vad längtar du till? SOMMAR!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja.
Vad använder du för shampoo? Olika.
Hur gammal är du: 19.
Tycker du om någon just nu: Tycker om många!
Om fem månader: Har jag inte en aning om vad jag gör.
Gröna eller röda äppeln: Röda, om det är rätt sort!
Gillar du golf: Nja, inte direkt.
Vilken tid gick du upp idag: 9 tror jag.
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.
Har du strumpor på dig nu: Ja.
Vad ska du göra ikväll: Sova!
Är det okej att gråta: Absolut, det är bra att gråta ibland!
Laddar du ner musik och film från Internet: Ja, lite ibland.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara och kanske shoppa lite ;P
Bär du glasögon eller linser: Nej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Absolut inte.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Innan 12 iaf.
Har du piercing: Bara i öronen.
Vill du gifta dig: Ja.
Vill du ha barn: Ja.
Solar du ofta: Solarie? Nej. Men ute på sommaren, så klart!
Är du bra på att laga mat: Jag är en helt okej "improviserare".
Gillar du att dansa: Klart, gör inte alla det?
Är du flygrädd: Inte alls.
Hur vig är du: Inte lika vig som jag en gång var.
Vad dricker du helst när du är törstig: Mineralvatten!
Vilken är din favoritglass: Twister.
Tycker du om sushi: Aldrig ätit sushi
Vad äter du helst när du ser på film: Rostad majs
Har du tandläkarskräck: Nej.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Lite av varje.
Vilken ögonfärg har du: Blåa.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Nej.
Röker du: Nooo!
Hur ofta tränar/motionerar du: Ska börja med det varje dag, men just nu kanske 3 dagar/vecka.
Senaste låt du hörde: Hmm, nån med three days grace tror jag.
Vad gör du på helgerna: Festar eller myser!

Usch detta var jobbigt och helt ointressant! Haha! Nu ska jag sova, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0